1

KVALITNÉ FOTOGRAFIE

Význam realitnej fotografie v oblasti marketingu a propagácie nehnuteľností je väčší, než si mnohí uvedomujú. Profesionálne vyhotovené fotografie môžu výrazne zvýšiť šance na rýchlejší predaj nehnuteľnosti za lepšiu cenu.

Hovorí sa, že na prvý dojem už nikdy nedostaneme druhú šancu, a v prípade realitných fotografií to platí dvojnásobne. Kvalitné fotografie totiž dokážu zaujať potenciálnych záujemcov, pričom inzeráty s profesionálnymi a vizuálne príťažlivými fotografiami sú o 100 % častejšie kliknuté.

 

Keď ľudia hľadajú nové bývanie alebo dlhodobý nájom, chcú nájsť miesto, kde sa budú cítiť ako doma. Kvalitné fotografie im umožňujú lepšie si predstaviť svoj život na novom mieste.

Väčšina záujemcov sa najprv pozerá na fotografie, a podrobnejšie popisy nehnuteľností čítajú vtedy, ak ich obrázky zaujmú.
Inými slovami, kvalitná realitná fotografia je kľúčovým nástrojom, ktorý zabezpečí vysoký záujem o vašu nehnuteľnosť na konkurenčnom trhu.

2

HOMESTAGING

ČO JE HOMESTAGING?

Homestaging je profesionálna príprava nehnuteľnosti na fotenie, prezentáciu
a predaj, ktorá zahŕňa úpravy interiéru, aranžovanie kvetov, obrazov či nábytku tak,
aby nehnuteľnosť pôsobila čo najatraktívnejšie.


Proces homestagingu robí nehnuteľnosť oveľa príťažlivejšou osloví tak 
širšie spektrum záujemcov.
Po nastajlovaní sa nehnuteľnosť stáva miestom, kde si potenciálni kupci dokážu predstaviť svoj život.

Homestaging im pomáha predstaviť si, aké by to bolo bývať v tomto priestore,
a vytváriť si obraz toho, ako by sa cítili pri nastahovaní.
Esteticky upravený dom zanecháva v kupcovi silný prvý dojem,
ktorý sa mu v mysli neustále vracia.

HOMESTAGING HOMESTAGING
HOMESTAGING HOMESTAGING
HOMESTAGING HOMESTAGING
3

VIZUALIZÁCIA

Rovnako ako homestaging, aj vizualizácia bytu alebo domu pomáha kupujúcim vytvoriť
si predstavu využitia priestoru a potenciál toho, ako by mohla nehnuteľnosť vyzerať.
Vizualizácia je skvelý spôsob prezentácie hlavne pri pôvodných stavoch
nehnuteľností  alebo naopak, pri novostavbách-pri holobytoch.

VIZUALIZÁCIA VIZUALIZÁCIA
VIZUALIZÁCIA VIZUALIZÁCIA
VIZUALIZÁCIA VIZUALIZÁCIA
4

PÔDORYSY

Pôdorys je ďaľší vynikajúci nástroj, ktorý  umožňuje kupujúcim lepšie si predstaviť priestor, porovnávať nehnuteľnosti a rýchlejšie sa pre kúpu rozhodnúť.

5

VIDEOPREHLIADKA

Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako vylepšiť a odlíšiť inzerát, je video.
Je to ďalší spôsob, ako prilákať klientov k fyzickej obhliadke.

Dynamické zábery, vhodná hudba, plynulé prechody, efekty či titulky – tieto prvky dokážu pritiahnuť pozornosť potenciálnych kupcov a zvýšiť atraktivitu nehnuteľnosti.

Okrem toho je možné video prezentáciu zverejniť na YouTube, čo je ďalší marketingový kanál na propagáciu predávanej nehnuteľnosti.

6

DRON

Pri prvom kontakte záujemcu s nehnuteľnosťou zaváži každý detail.
Prvý dojem, kedy si potenciálny klient pozrie fotky alebo video konkrétnej
nehnuteľnosti je rozhodujúci.
Dron poskytuje zábery z výšky a pomôže zatraktívniť lokalitu, v ktorej sa nehnutenosť nachádza.  

7

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEHNUTEĽNOSTI

Keďže prvý dojem je pri predaji nehnuteľností rozhodujúci, vytváram pre nehnuteľnosti aj samostatné stránky, na ktorých  je prezentovaná iba vaša nehnuteľnosť
a kde sú uvedené dostatočné informácie a použité  kvalitné fotografie.

Mnohé stránky nehnuteľností sú uvedené na  tomto webe.
Jedna z mojich najobľúbenejších prezentácií je táto krásna kopaničiarska chalupa:

https://liviaduricova.sk/vidiecky-dom-tradicna-kopaniciarska-chalupa

Vyplňte formulár a ja sa vám čoskoro ozvem

Vytvorené v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉRA

Tomawell s.r.o. © 2025

Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie


Stiahnite si zadarmo

7 chýb pri predaji nehnuteľnosti

7 chýb pri predaji nehnuteľnosti
spracovaním osobných údajov

×

Potrebujete poradiť?

Robot

Som AI asistent. Pýtajte sa ma na čokoľvek z odboru realít.

Generovanie...