Význam realitnej fotografie v oblasti marketingu a propagácie nehnuteľností je väčší, než si mnohí uvedomujú. Profesionálne vyhotovené fotografie môžu výrazne zvýšiť šance na rýchlejší predaj nehnuteľnosti za lepšiu cenu.
Hovorí sa, že na prvý dojem už nikdy nedostaneme druhú šancu, a v prípade realitných fotografií to platí dvojnásobne. Kvalitné fotografie totiž dokážu zaujať potenciálnych záujemcov, pričom inzeráty s profesionálnymi a vizuálne príťažlivými fotografiami sú o 100 % častejšie kliknuté.
Keď ľudia hľadajú nové bývanie alebo dlhodobý nájom, chcú nájsť miesto, kde sa budú cítiť ako doma. Kvalitné fotografie im umožňujú lepšie si predstaviť svoj život na novom mieste.
Väčšina záujemcov sa najprv pozerá na fotografie, a podrobnejšie popisy nehnuteľností čítajú až vtedy, ak ich obrázky zaujmú.
Inými slovami, kvalitná realitná fotografia je kľúčovým nástrojom, ktorý zabezpečí vysoký záujem o vašu nehnuteľnosť na konkurenčnom trhu.
ČO JE HOMESTAGING?
Homestaging je profesionálna príprava nehnuteľnosti na fotenie, prezentáciu
a predaj, ktorá zahŕňa úpravy interiéru, aranžovanie kvetov, obrazov či nábytku tak,
aby nehnuteľnosť pôsobila čo najatraktívnejšie.
Proces homestagingu robí nehnuteľnosť oveľa príťažlivejšou a osloví tak širšie spektrum záujemcov.
Po nastajlovaní sa nehnuteľnosť stáva miestom, kde si potenciálni kupci dokážu predstaviť svoj život.
Homestaging im pomáha predstaviť si, aké by to bolo bývať v tomto priestore,
a vytváriť si obraz toho, ako by sa cítili pri nastahovaní.
Esteticky upravený dom zanecháva v kupcovi silný prvý dojem,
ktorý sa mu v mysli neustále vracia.
Rovnako ako homestaging, aj vizualizácia bytu alebo domu pomáha kupujúcim vytvoriť
si predstavu využitia priestoru a potenciál toho, ako by mohla nehnuteľnosť vyzerať.
Vizualizácia je skvelý spôsob prezentácie hlavne pri pôvodných stavoch
nehnuteľností alebo naopak, pri novostavbách-pri holobytoch.
Pôdorys je ďaľší vynikajúci nástroj, ktorý umožňuje kupujúcim lepšie si predstaviť priestor, porovnávať nehnuteľnosti a rýchlejšie sa pre kúpu rozhodnúť.
Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako vylepšiť a odlíšiť inzerát, je video.
Je to ďalší spôsob, ako prilákať klientov k fyzickej obhliadke.
Dynamické zábery, vhodná hudba, plynulé prechody, efekty či titulky – tieto prvky dokážu pritiahnuť pozornosť potenciálnych kupcov a zvýšiť atraktivitu nehnuteľnosti.
Okrem toho je možné video prezentáciu zverejniť na YouTube, čo je ďalší marketingový kanál na propagáciu predávanej nehnuteľnosti.
Pri prvom kontakte záujemcu s nehnuteľnosťou zaváži každý detail.
Prvý dojem, kedy si potenciálny klient pozrie fotky alebo video konkrétnej
nehnuteľnosti je rozhodujúci.
Dron poskytuje zábery z výšky a pomôže zatraktívniť lokalitu, v ktorej sa nehnutenosť nachádza.
Keďže prvý dojem je pri predaji nehnuteľností rozhodujúci, vytváram pre nehnuteľnosti aj samostatné stránky, na ktorých je prezentovaná iba vaša nehnuteľnosť
a kde sú uvedené dostatočné informácie a použité kvalitné fotografie.
Mnohé stránky nehnuteľností sú uvedené na tomto webe.
Jedna z mojich najobľúbenejších prezentácií je táto krásna kopaničiarska chalupa:
https://liviaduricova.sk/vidiecky-dom-tradicna-kopaniciarska-chalupa
Vytvorené v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉRA
Tomawell s.r.o. © 2025
7 chýb pri predaji nehnuteľnosti
Som AI asistent. Pýtajte sa ma na čokoľvek z odboru realít.